יו"ר ועדת הכלכלה: "מחירי החלב חייבים לרדת"

איתי גדסי No Comments on יו"ר ועדת הכלכלה: "מחירי החלב חייבים לרדת"

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ דוד ביטן בדיון להורדת יוקר המחיה : "אי אפשר להמשיך עם המצב הזה שאין חלב מפוקח בסופרים – אבקש פגישה עם שר האוצר, המחירים חייבים לרדת"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ דוד ביטן, התייחס בפתח דיונים מיוחדים שכינס היום במסגרת סדרת הישיבות לטיפול ביוקר המחייה, למחירי החלב ואמר: "אי אפשר להמשיך עם המצב הזה שאין חלב מפוקח בסופרים – אבקש פגישה עם שר האוצר, המחירים חייבים לרדת".

ביטן סיפר כי ראה אתמול דיווח לפיו אין חלב מפוקח בכלל ברשתות השיווק. "תראו לאן הגענו, המחלבות הקטנות לא מסוגלות לייצר, הגדולות לא רוצות ואין חלב מפוקח אז שולחים אנשים לקנות חלב יקר יותר. מחיר החלב הולך לעלות ב-16%, המחלבות הקטנות מפסידות ובחלב המפוקח גם הגדולות מפסידות והממשלה והאוצר צריכים לטפל בזה".

"המחלבות לא צריכות להפסד וגם המחיר לא צריך לעלות, עד שיסתדר המצב בעולם. או שמטפלים ביוקר מחיה או שלא, וזה כבר לא יוקר מחייה זו דרישה שיהיו מוצרים בסיסיים לצרכן. מה אתם רוצים שנקנה רק את הגבינות השמנות? נראה לי שאין ברירה ואני אבקש פגישה עם שר האוצר" הודיע היו"ר.

"חשבתי שאתם מעבירים לו מסרים. אי אפשר להשאיר את המצב הזה שאין חלב מפוקח בסופרים. בשביל מה יש חלב מפוקח? כדי שהמוצר הזה לא יהיה בשוק? המחירים חייבים לרדת".



0 תגובות